Köszöntjük őket valamint azokat, akik ma ünneplik születésnapjukat. Kérem térjenek vissza rendszeresen ide.

2009. március 15., vasárnap

Napjainkban bekopognak egy zsidó családhoz.
- Ki az?
- Adolf!
- Milyen Adolf?
- Ilyen hamar elfelejtetted?

A zsidó este 6-kor bezárja a boltját, beszáll a tankjába és elindul az övezetbe palesztinokat vadászni. Minden jól megy, a házak dôlnek össze, egyik a másik után, asszonyok sikítoznak, gyerekek menekülnek, amikor egyszercsak egy Ramboszerű palesztin harcos géppuskával a kezében lôni kezdi tankot, mint állat. A golyók ugyan nem sok kárt tesznek a tankban, mégis mindenki hôsként ünnepli a bátor embert, mikoris az egyszercsak földhöz vágja a puskáját.
A zsidó erre kinyitja a tetôt és kiszól:
- Mi van, öreg?
- Elfogyott a lôszerem.
- És nem akarsz venni?


A zsidó származású Pistike katolikus gimnáziumban tanul. Az egyik órán a tanár azt mondja, hogy kap 500 forintot, aki megmondja, hogy ki volt a legnagyobb ember a világon.
Az egyik gyerek:
- Szerintem Leonardo da Vinci.
- Jó, jó, de én nem rá gondoltam.
A másik gyerek:
- Talán Einstein?
- Még jobb, de meg mindig nem rá gondoltam.
Erre Pistike:
- Jézus Krisztus.
- Úgy van Pistike, itt az 500 forint. De én úgy tudom, hogy te zsidó származású vagy. Neked nem inkább Mózest kellett volna mondanod.
Mire Pistike:
- Mózeas az Mózes, az üzlet meg üzlet.


A zsidó a halálos ágyán szólítja a családját:
- Itt vagy, édes feleségem?
- Itt vagyok, édes férjem.
- Itt vagy, édes fiam?
- Itt vagyok, édes apám.
- Itt vagy, édes lányom?
- Itt vagyok, édes apám.
- Ha mindenki itt van, akkor ki van a boltban?